Krzysztof Hołowczyc w relaunchowej kampanii zegarków Atlantic

Pod hasłem „Istota elegancji” trwa kampania reklamowa zegarków Atlantic wspierająca relaunch tej marki. Twarzą akcji – przygotowanej przez firmy Media Inn i Kuźnia PR – jest Krzysztof Hołowczyc.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W prowadzonej obecnie kampanii zegarków Atlantic Krzysztof Hołowczyc, ambasador tej marki w całej Europie, jest wystylizowany a la James Bond. Zdjęcia kierowcy na potrzeby akcji wykonał Jacek Poremba (więcej o realizacji kampanii).

Akcja wspiera relaunch marki Atlantic. Z początkiem roku wieloletnie hasło przewodnie tego brandu: „Zaufanie, które zbudował czas”, zmieniono na „Istota elegancji”. Ponadto do sprzedaży wprowadzono nowe zegarki.

grafika

Kampania od 15 stycznia jest prowadzona w prasie (czasopisma dla mężczyzn, np. "Playboy", magazyny motoryzacyjne, np. "Top Gear", lifestylowe i biznesowe), internecie (serwisy ogólnotematyczne, dla mężczyzn, lifestylowe, biznesowe) oraz na plakatach przy sklepach z zegarkami Atlantic. Przygotowaniem akcji – w tym zakupem mediów – zajęła się firma Media Inn, a działania public relations prowadzi agencja Kuźnia PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny