Kwartalnik 'Obuwie i galanteria' zastępuje 'Modę i Dodatki'

Na rynku pism branżowych poświęconych modzie pojawia się nowyperiodyk - "Obuwie i galanteria" adresowany do przedsiębiorcówzajmujących się handlem tytułowymi artykułami. Wydawnictwo Promediaprzekształciło w to czasopismo publikowany wcześniej przez siebiekwartalnik "Moda i Dodatki".

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Głównymi działami nowo powstałego periodyku "Obuwie igalanterii" są "Handel" (prezentujący zagadnienia z zakresu obsługiklienta, franchisingui centrów handlowych), "Marketing"(przedstawiający najnowsze kampanie marketingowe i informacjedotyczące reklamy), "Targi" (poświęcony krajowych i zagranicznychwystawom) i "Trendy" (prezentujące z dwusezonowym wyprzedzeniemtendencje w designie, nowości obuwia, galanterii skórzanej idodatków). Na łamach kwartalnika poruszane będą również takiezagadnienia, jak rynek, przemysł, opinie, produkty i wydarzenia zżycia branży.

"Obuwie i galanteria" powstało z przekształcenia kwartalnika"Moda i Dodatki", co - jak wyjaśnia wydawnictwo Promedia -nastąpiło z powodu zmian na rynku branżowym . Nowe czasopismo madocelowo dostarczać polskim przedsiębiorstwom działającym wdziedzinach, którymi zajmuje się periodyk, profesjonalnychinformacji, niezbędnych w prowadzeniu biznesu.

"Obuwie i Galanteria" będzie kolportowane jest przezbezpośrednią wysyłkę pocztową, prenumeratę oraz dystrybucję natargach w nakładzie 7,5 tys. egz. w wydaniach targowych, a 5,5 tys.egz. w pozostałych numerach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"