„Label. Addicted to design” - nowy polsko-angielski magazyn

We wtorek 29 maja br. na rynku ukazał się pierwszy numer polsko-angielskiego kwartalnika „Label. Addicted to design” (Labelpunks s.c. Publishing House), poświęconego sztuce, architekturze i designowi.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Tematem przewodnim premierowego numeru jest twórczość polska. Magazyn zawiera m.in. materiał przybliżający dekady polskiego designu, metamorfozy sztuki, wywiady z Tomaszem Rygalikiem oraz Zuzanną Skalską. ”Label” zamierza promować młodych i zdolnych artystów. Redaktorem naczelnym pisma został Paweł Rafa.

Magazyn liczy 164 strony, kosztuje 20 zł, a jego nakład to 10 tys. egz. Kwartalnik w Polsce można kupić w popularnych sieciach sprzedaży oraz w w księgarniach artystycznych. Dystrybucja obejmuje także zagranicę: Berlin, Paryż, Londyn, Wiedeń i Nowy Jork.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style