Lalka szukająca towarzystwa w świątecznej kampanii McDonald’s (wideo)

Drewniana lalka Juliette opuszcza sklepową wystawę w wigilijny wieczór i udaje się do restauracji McDonald's, którą obserwuje od kilku dni. Za kreację reklam odpowiada agencja Leo Burnett z Londynu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Lalka szukająca towarzystwa w świątecznej kampanii McDonald’s (wideo)

Na kilka dni przed Bożym Narodzeniem właściciel sklepu z zabawkami umieszcza drewnianą lalkę Juliette na sklepowej wystawie. Sklep ten znajduje się naprzeciw restauracji McDonald's.

Przez kolejne dni Juliette obserwuje ludzi odwiedzających restaurację jak i tych przechodzących obok sklepu.

W Wigilię Bożego Narodzenia właściciel sklepu zauważa, że lalka zniknęła z wystawy. Widzi jak ta przechodzi przez ulicę i wchodzi do McDonald's, który mimo święta wciąż jest pełen ludzi. Lalkę zaczepia inna zabawka - robot Meteor Mike, który zaprasza ją do siebie. W kolejnej scenie widzimy, jak mężczyzna opuszczający restaurację niesie torbę, a w niej obok  robota lalkę Juliette, która macha na pożegnanie właścicielowi sklepu z zabawkami. Reklama kończy się hasłem „Good times”.

Kampania, zaplanowana na 8 tygodni, obejmuje telewizję, internet, druk oraz miejsca sprzedaży.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Leo Burnett z Londynu, produkcją zajęła się firma RPP. Media do kampanii zakupił dom mediowy OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"