VMLY&R Poland przygotowała regionalną kampanię Lay's

Pod hasłem „Movies taste better with Lay’s" ruszyła regionalna kampania tej marki (należącej do PepsiCo), przygotowana przez agencję VMLY&R Poland.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
VMLY&R Poland przygotowała regionalną kampanię Lay's

Działania swoim zasięgiem obejmą 34 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji. To już czwarta odsłona platformy komunikacji „Movies taste better with Lay’s".

Autorem VMLY&R Poland

Idea kreatywna kampanii bazuje na obserwacji, że chipsy ziemniaczane to nie tylko idealne uzupełnienie wrażeń, jakie dostarczają nam seanse filmowe, ale także szansa na zbliżenie z ludźmi dzięki wspaniałym smakom.

W tegorocznym spocie telewizyjnym marka udowadnia, że każdy kęs chipsów Lay’s potęguje wrażenia z oglądania filmów w domu. Pojawiający się znajomi głównego bohatera czy elementy kinowe, takie jak profesjonalne głośniki czy wygodne fotele wkomponowane w przestrzeń domową, w której dzieje się akcja, to tylko początek przygód z Lay's rodem z filmu.

Kampania obejmuje telewizję, OOH, materiały POS, digital, e-commerce oraz współpracę z influencerami.

Poza Polską kampania obejmuje także m.in. Rosję.

Ponownie przy tworzeniu kampanii dla marki współpracowaliśmy z reżyserem Guy J. Bolandi, a zdjęcia nakręcone zostały w Serbii we współpracy z domem produkcyjnym Tuna Fish.

Ideę komunikacyjną oraz działania ATL i digital przygotowała agencja VMLY&R Poland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych