Leo Burnett i Starlink dla piwa Beck's

Firmy PepsiAmericas i InBev podały wczoraj informację o podpisaniu umowy na wyłączną dystrybucję i sprzedaż piwa Beck's w Polsce.

pap-brief
pap-brief
Udostępnij artykuł:

W sprzedaży będzie Beck’s będzie dostępny od 4 lipca 2005. Pod koniec sierpnia rozpocznie się kampania reklamowa marki.

W Polsce firma współpracuje z agencją Leo Burnett, która także globalnie obsługuje markę. W komunikacji marketingowej oprócz ATL będzie wykorzystany także BTL. Polskie hasło reklamowe marki brzmi: „Życie kusi”. Kampanie marki Beck’s komunikują indywidualizm, wolność wybooru, świeżość i smak.

Zakupem mediów zajmie się dom mediowy Starlink.

pap-brief
Autor artykułu:
pap-brief
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe