Leo Messi twarzą Hard Rock

Argentyński piłkarz Leo Messi został ambasadorem reklamowym marki Hard Rock. Umowa obowiązuje pięć najbliższych lat.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Gwiazda FC Barcelony i reprezentacji Argentyny wystąpi w kampanii z okazji 50 lat lokali działających na rynku pod szyldem Hard Rock. Kawiarnie, hotele i kasyna sieci znajdują się w 68 krajach

- Kiedy osiągnęliśmy kamień milowy w postaci 50. rocznicy działalności, wiedzieliśmy, że musimy nawiązać współpracę z ikoną, która pomoże nam świętować w nowy i nieoczekiwany sposób, a nie było lepszego wyboru niż legendarny Lionel Messi - komentuje prezes Hard Rock International Jim Allen.

Marka zaprezentowała nową kolekcję produktów inspirowanych Argentyńczykiem. Można je kupić we wszystkich lokalach Hard Rock i w sklepie internetowym.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/reklama-fizz-pepsi-leo-messi-paul-pogba-shanice-van-de-sanden-jadon-sancho-opinie-zarobki ##

W poniedziałek Messi zapewnił Argentynie punkt w meczu otwarcia na Copa America dzięki bramce w 33. minucie przeciwko Chile. W grupie B, Messi i Argentyna spotkają się również z Paragwajem, Urugwajem i Boliwią.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych