Letnie eventy dla marki Fanta

Agencja IQ Marketing przygotowała eventy wspierające wakacyjny etap trwającej od kwietnia kampanii wizerunkowej dla marki Fanta realizowanej pod hasłem 'Pij ta Fanta. Bądź Bamboocha'.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Akcje eventowe skierowane są głównie do uczniów szkół średnich i studentów uczelni wyższych w wieku 15-23 lata, mieszkających w dużych miastach oraz tych, którzy spędzają wakacje nad polskim morzem. Celem całej kampanii jest zachęcenie konsumentów do korzystania z nowej filozofii marki Fanta - Bamboocha.

Eventy rozpoczęły się w drugiej połowie czerwca w dużych miastach Polski (Katowice, Kraków, Lublin,  Łódź, Olsztyn, Poznań, Szczecin, Warszawa, Wrocław). Przez cały tydzień w środkach komunikacji miejskiej podróżowały radosne, dwuosobowe ekipy Bamboocha w doborowym towarzystwie leżaków i parasoli. Podczas swojej podróży zatrzymywali się na wybranych przystankach  autobusowych, tramwajowych i stacjach metra, rozkładali leżaki lub parasole i zapraszali młodych ludzi do rozmowy oraz spędzenia kilku chwil w stylu Bamboocha, podczas których mogli wspólnie rozkoszować się orzeźwiającym smakiem Fanty pomarańczowej. W sumie odwiedzili ok. 2500 przystanków w całej Polsce.

Na początku lipca ekipy Bamboocha przenoszą się do miejscowości nadmorskich, rozpoczynając serię eventów na głównych deptakach i najbardziej uczęszczanych plażach - każdy wakacyjny weekend w innej miejscowości.

Akcje eventowe są wsparte kampanią PR realizowaną w lokalnych stacjach radiowych: Eska Nord i Radio Plama oraz lokalnej prasie "Metropol nad morzem".

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych