LG onLife - tydzień tylko na Facebooku (making of)

Jak zrealizowano i zakończono akcję LG onLife? Zapraszamy do obejrzenia materiałów making of.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii LG onLife firma LG Polska na tydzień zamknęła 20-letniego Patryka w kubiku w centrum Warszawy (więcej). Chłopak mógł kontaktować się z innymi tylko na Facebooku, z którego mógł korzystać za pomocą telefonu LG Swift (GT540). W ten sposób przekazywał też wszystkim obserwującym jego profil w tym serwisie wskazówki, jak odnaleźć kod, którym można otworzyć kubik. Poniżej materiał wideo z przebiegu i zakończenia akcji.

Celem kampanii LG onLife – prowadzonej od 9 do 16 lipca – była niestandardowa promocja telefonu LG Swift. Akcję firma LG Polska realizowała we współpracy z agencją Grayling.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]