Koniec kanału Lifetime w Polsce

Z końcem maja 2022 roku kanał Lifetime, należący do A+E Networks UK zakończy nadawanie. Stacja jest bowiem wygaszana na wszystkich rynkach europejskich. Z informacji portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że żaden kanał nie zastąpi Lifetime w sieciach kablowych i na platformach cyfrowych.

ag
ag
Udostępnij artykuł:
Koniec kanału Lifetime w Polsce

A+E Networks UK podjęło decyzję o wygaszeniu kanału Lifetime w Europie. Na przełomie lutego i marca bieżącego roku widzowie w Wielkiej Brytanii, Irlandii i na Malcie pożegnali już stację. Kanał Lifetime Poland zniknie z rynku 31 maja 2022 roku.

Stacja Lifetime w Polsce oferowała widzom wartościowe treści dokumentalne i fabularne skupione wokół tematów związków, rozwoju i poszukiwania własnego stylu. W tym duchu wyprodukowane zostały popularne lokalne produkcje takie jak „Królowe Second-Handów” i „Wnętrze do poprawki”.

Abonenci platform i sieci kablowych nie będą mogli rozwiązać umów

A+E Networks UK nie zamierza w miejsce Lifetime wprowadzić nowego kanału. Wcześniej nadawcy tak postępowali z uwagi na cenne umowy z operatorami i platformami cyfrowymi.

W Canal+, Polsat Go (Cyfrowy Polsat) oraz w większości sieci kablowych kanał Lifetime jest oferowany jako niegwarantowany. Oznacza to, że nie można będzie rozwiązać umowy z operatorem przed terminem w związku z usunięciem tej stacji.

Z naszych informacji wynika, że w Polsce i regionie A+E Networks UK skupi się na rozwoju pozostałych kanałów i usług wideo na żądanie. Lifetime będzie działać dalej m.in. w USA.

grafika

Zasięg kanałów A+E Networks

Polskie biuro A+E Networks zarządza kanałami w 17 krajach Europy Środkowo-Wschodniej, na których kanały History, History 2 i Crime+Investigation dostępne są w 11 językach. History dociera do ponad 30 milionów gospodarstw domowych w regionie, w tym blisko 7 milionów w Polsce. History Channel czy Crime+Investigation Polsat dostępne są także wersji streamingowej m.in. na platformach Polsat Box Go, Canal+, ipla.tv czy UPC TV Go oraz w bibliotekach VOD m.in. w Play NOW czy w ofercie Platformy Canal+. Firma rozwija również marki SVOD w postaci History Play oraz Crime+Investigation Play.

Kanał Lifetime miał 0,047 proc. udziału w rynku w ub.r. - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Havas Media Group opracowanej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

"Gwiazdorska kuchnia Ani" z trzecim sezonem. Premiera w Wigilię w TVP2

"Gwiazdorska kuchnia Ani" z trzecim sezonem. Premiera w Wigilię w TVP2