LinkedIn na niewielkim plusie, w górę przychód, prawie 350 mln profili

Kilkumilionowy zysk i znaczący wzrost przychodu zanotował w ostatnich trzech miesiącach ubiegłego roku portal społecznościowy LinkedIn, który ma już blisko 350 milionów zarejestrowanych użytkowników.

km
km
Udostępnij artykuł:
LinkedIn na niewielkim plusie, w górę przychód, prawie 350 mln profili

LinkedIn zanotował w IV kwartale 2014 roku 3 miliony dolarów zysku, w porównaniu do 3,8 miliona dolarów zysku rok wcześniej.

Za to przychód portalu zwiększył się w tym samym czasie o 44 proc., z 447,2 miliona dolarów do 643,4 miliona dolarów.

grafika

W całym 2014 roku LinkedIn zanotował 15,7 miliona dolarów straty, wobec 26,8 miliona dolarów zysku w roku 2013. Natomiast przychód wzrósł o 45 proc., z 1,53 miliarda dolarów do 2,22 miliarda dolarów.

Na koniec IV kwartału LinkedIn miał 347 milionów zarejestrowanych użytkowników - o 25 proc. więcej niż rok wcześniej (277 mln).

Opierając się na własnych statystykach serwis podał także, że miesięczna liczba unikalnych użytkowników odwiedzających jego strony zwiększyła się rok do roku o 19 proc., z 76 milionów do 93 milionów (49 proc. - użytkownicy urządzeń mobilnych), a liczba odsłon stron - o 34 proc., z 22 miliardów do 30 miliardów.

grafika

LinkedIn prognozuje, że w obecnym kwartale jego przychód wyniesie od 618 milionów dolarów do 622 milionów dolarów, a w całym 2015 roku - od 2,93 miliarda dolarów do 2,95 miliarda dolarów.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały