LiquidThread wygrywa przetarg Bahlsen Polska

Agencja digitalowa LiquidThread (Publicis Groupe) wygrała przetarg na obsługę marek ciastek Hit i Krakuski (Bahlsen Polska) w kanałach social media.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
LiquidThread wygrywa przetarg Bahlsen Polska

Rozpoczynająca się współpraca dotyczy kompleksowej obsługi marek w social media. LiquidThread zajmie się przygotowaniem strategii komunikacji, kreacji, egzekucją działań oraz moderacją.

Działania w ramach nowej współpracy rozpoczęły się w maju. W Publicis Groupe dla Bahlsen Polska pracuje też agencja mediowa Starcom.

Obsługą reklamową marek Hit i Krakuski zajmowała się agencja Ogilvy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje