Magazyn “Dziecko” od lipca bogatszy

Od lipcowego wydania w miesięczniku „Dziecko” (Agora) pojawiło się więcej porad i opinii ekspertów, a także wypowiedzi rodziców na temat wychowania dzieci.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W magazynie znalazły się: nowy dział „Dieta” oraz opinie nowych ekspertów, poszerzono też dział „Zakupy”, w którym publikowane są rekomendacje produktów. Redakcja zaczęła też zapraszać na swoje łamy ojców - czytelników oraz znane postaci ze świata kultury i nie tylko, których pyta m.in. o to „czy fajnie jest być tatą?”. Na okładkach magazynu pojawią się też zdjęcia dzieci czytelników. Pismo nie zmieniło objętości – nadal liczy ok.140 stron.   Lipcowe wydanie “Dziecka” ukazało się w sprzedaży 7 czerwca br. w trzech wersjach: podstawowej w cenie 1 zł, z książeczką kulinarną zawierającą przepisy na desery dla dzieci (cena 3,99 zł) oraz z audiobookiem „Basia i kolega z Haiti” i jedną z trzech rzeczy do wyboru (torebką, kosmetyczką lub minilodówką) w cenie 5,50 zł.

grafika

  Numer jest promowany w „Gazecie Wyborczej” i jej dodatkach, w czasopismach Agory oraz Radiu Złote Przeboje. Spoty reklamowe przygotowało studio Badi Badi, media zaplanował dział marketingu czasopism Agory.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję