Wakacje.pl, multiagent turystyczny ruszyły z nową kampanią reklamową, w której dziennikarz Marcin Prokop wystąpił w zupełnie nowych dla siebie rolach.
– Postawiliśmy na humor i niestandardowe podejście do reklamowania turystyki zorganizowanej – podkreśla Katarzyna Walczak, CMO Wakacje.pl. – Czy miejscem akcji reklam turystycznych musi być plaża? Udowadniamy, że nie! – dodaje.
Najnowsza kampania brandingowa Wakacje.pl bazuje na oczywistym insightcie - chęci pochwalenia się swoimi wakacjami. – Co ważne, nie mówimy tutaj o przechwalaniu się, a o pozytywnej chęci podzielenia się tym, jak dobrze spędziliśmy czas – zaznacza Tomasz Bączek, head of marketing Wakacje.pl.
Kampanijny spot ma dwie odsłony, a w każdej głównym bohaterem jest Marcin Prokop, twarz marki Wakacje.pl. Chęć pokazania zdjęć z wakacji, z których jest zadowolony, jest tak silna, że nie potrafi się powstrzymać bez względu na okoliczności. Dziennikarz wcielił się w ten sposób m.in. w rolę detektywa przesłuchującego podejrzanego.
Działania reklamowe prowadzone są w mediach cyfrowych, telewizji, kinie oraz na outdoorze. Poza głównymi spotami odbiorcy zobaczą też wersje scenariuszowe spotów przygotowane specjalnie z myślą o YouTube’ie oraz ekranach kinowych w całej Polsce.
Istotą spotów uzupełniających główną kampanię jest bezpośredni kontakt z odbiorcami. – To zabieg, którym chcemy się wyróżnić w szumie reklamowym, wybić odbiorcę z rytmu, wejść z nim w interakcję. W końcu to nasz cel: mieć pewność, że zostaliśmy zauważeni, bo wiemy, że nasza oferta jest tego warta – tłumaczy Mateusz Gajda, brand manager Wakacje.pl.
Marcin Prokop promuje Wakacje.pl od dwóch lat
Marcin Prokop od 2023 roku jest nie tylko bohaterem spotów reklamowych Wakacje.pl, ale także ambasadorem marki, korzystającym z jej usług. W social mediach dziennikarza można podglądać relacje z miejsc, które odwiedza razem z Wakacje.pl.
Za koncepty kreatywne odpowiadała agencja Supermarket, a za produkcję - dom produkcyjny Videlec. Spoty wyreżyserował Filip Berendt, absolwent Royal College of Art w Londynie. Planowaniem i zakupem mediów zajął się zespół marketingu Wakacje.pl.