Marcin Sosiński chief creative officerem w Dentsu Creative

Z początkiem kwietnia do Dentsu Creative dołączył Marcin Sosiński obejmując stanowisko chief creative officera w Polsce i regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Ma zagwarantować najwyższy standard kreatywny na 7 rynkach.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Marcin Sosiński chief creative officerem w Dentsu Creative
Marcin Sosiński

W Dentsu Creative Sosiński będzie odpowiadał za rozwój kreatywności oraz szerzenie kultury innowacyjności zarówno w Polsce jak i na pozostałych sześciu rynkach regionu CEE, zadba o optymalizację i standaryzację procesów kreatywnych oraz rozwój talentów.

- Jestem przekonany, że nietuzinkowe podejście Marcina do kwestii kreatywności, jego ciekawość do eksperymentowania a przede wszystkim biznesowy sznyt w połączeniu z naszym modelem operacyjnym One dentsu, w ramach którego dostanie łatwy dostęp do ponad 1200 specjalistów z mediów, data i technologii, da absolutnie wybuchową mieszkankę – komentuje Krzysztof Mocek, CEO Dentsu Creative Polska & CEE.

Marcin Sosiński będzie kierować ponad 70-osobowym zespołem i w strukturze będzie raportował do Marcina Dobrzynieckiego, chief delivery officera oraz matrycowo do Krzysztofa Mocka. Stanie się też częścią community szefów kreacji w EMEA mając realny wpływ na kształtowanie wizji rozwoju Dentsu Creative w regionie. 

- Prawdziwie innowacyjne i pionierskie idee, nawet jeśli rodzą się w kreatywnej głowie, by zaistnieć potrzebują kreatywnego środowiska, w którym mogą odpowiednio rozwinąć się i urosnąć – mówi Marcin Sosiński. Dopiero dojrzałe i dość silne posiadają moc, by zmieniać świat wokół. Dentsu jest dla mnie miejscem, w którym nieustanna redefinicja kreatywnych granic, w połączeniu z innowacyjną technologią, wpisana jest w sposób myślenia i działania – kończy Sosiński.

Marcin Sosiński związany jest z branżą reklamową od 20 lat. Swoje doświadczenie zdobywał w kilku sieciowych agencjach reklamowych, pracując dla wielu międzynarodowych i lokalnych klientów. Przez ostatnie 14 lat swojej pracy zawodowej był związany z McCann Poland od kilku lat pełniąc tam funkcję executive creative directora, a ostatnio łącząc ją z funkcją managing directora. Jego i kierowanych przez niego zespołów prace były nagradzane i wyróżniane na najważniejszych festiwalach branży kreatywnej, między innymi Cannes Lions (9 Lwów za kampanię „Where To Settle” w tym Tytanowy Lew oraz Grand Prix w kategorii Sustainable Development Goals), Golden Drum, Eurobest, LIA, Gerety Awards, The One Show, Webbys Award, New York Festival, KTR, Innovation Awards, MIXX Awards. Współprowadzona przez niego agencja McCann Poland w 2021 została Agencją Roku Effie, a w 2023 uzyskała tytuł Cannes Lions for Good Agency of the Year. W tym samym roku na konkursie Innovation zdobyła tytuł Firmy Roku. Wielokrotny juror w konkursach kreatywnych. W 2023 roku został nagrodzony tytułem Dyrektor Kreatywny roku na festiwalu Golden Drum. Zasiada w zarządzie Klubu Twórców Reklamy (KTR).  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana