Marek Wojciechowski dyrektorem handlowym TV Puls

Telewizja Puls utworzyła stanowisko dyrektora ds. handlowych, które objął Marek Wojciechowski.

Patryk Pallus / pp
Patryk Pallus / pp
Udostępnij artykuł:

Będzie on odpowiadał za wszelkie kwestie związane ze sprzedażą czasu reklamowego, a w szczególności realizację przyjętej przez spółkę strategii działań sprzedaży reklamowej i sponsoringowej. Będzie zajmować się też pozyskiwaniem nowych źródeł przychodów stacji.

Rozwój oferty sprzedażowej TV Puls to konsekwencja rosnących wyników oglądalności kanału. W styczniu br. jego udział w rynku wynosił 1,38 proc., podczas gdy rok wcześniej było to 0,89 proc. (dane AGB Nielsen Media Research). Reklamy w TV Puls sprzedaje spółka At Media.

grafika

Marek Wojciechowski ostatnio zarządzał działem handlowym w firmie Program zajmującej się dystrybucją kanałów tematycznych. Wcześniej pełni funkcję dyrektora handlowego Radia Eska (Grupa Time) oraz piastował analogiczne stanowisko w Radia Pogoda i Radiu Klasyka (oba Agora SA).

Patryk Pallus / pp
Autor artykułu:
Patryk Pallus / pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały