Maria Sharapova ambasadorem Gatorade

Jedna z najlepszych tenisistek świata - Maria Sharapova Sharapova została ambasadorem globalnej kampanii marketingowej Gatorade.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Wraz z rozpoczęciem nowego sezonu w turniejach tenisowych kobiet, firma PepsiCo International rozpoczęła współpracę z Marią Sharapovą – zawodniczką broniącą tytułu mistrzyni US. Open. Sharapova została ambasadorem globalnej kampanii marketingowej Gatorade. Współpraca z gwiazdą tenisa ma na celu promocję zdrowych nawyków żywieniowych i odpowiednich sposobów nawadniania organizmu.

    

Tenisistka dołączyła do listy sportowców świata, którzy od lat współpracują z Gatorade. Na tej liście są już między innymi takie sławy jak: Michael Jordan, Vince Carter, Ronaldinho i Roberto Carlos.

   

Maria Sharapowa będzie występować w spocie reklamowym, którego premiera przewidziana jest na początek 2007 roku. Będzie także uczestniczyć w globalnej kampanii edukacyjnej dotyczącej odpowiedniego nawadniania organizmu. W tym samym czasie, wizerunek tenisistki znajdzie się na opakowaniach Gatorade dostępnych we Włoszech i Australii podczas pierwszego wielkoszlemowego turnieju.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji