Marketplanet promuje wśród firm zarabianie w kryzysie

Pod hasłem "Kryzys nie zwalania Cię od zysku" wystartowała kampaniareklamowa firmy Marketplanet. Akcja skierowana do kadryzarządzającej i właścicieli przedsiębiorstw przedstawia sposób nazarabianie w trudnej sytuacji ekonomicznej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania "Kryzys nie zwalania Cię od zysku"reklamuje firmę Marketplanet wśród polskich przedsiębiorców,nawiązując do bieżącej sytuacji gospodarczej. Skierowana do kadryzarządzającej i właścicieli firm akcja podkreśla w sloganach"Kryzys na pewno Cię nie ominie", "A jak Ty zmierzysz się zkryzysem?" i "Tnij koszty zanim wytną Ciebie", że nadchodzi okreswiększych oszczędności i optymalizacji działań. Jednocześnieprzekaz odsyła do strony internetowej www.zarabiajwkryzysie.pl, naktórej zamieszczono rady firmy Marketplanet dla polskichprzedsiębiorców na czas kryzysu.

Akcja prowadzona jest w prasie (dzienniki 'Puls Biznesu', 'Parkiet'i 'Rzeczpospolita', tygodnik 'Polityka', branżowe magazyny 'NowyPrzemysł' i 'Trybuna Górnicza'), internecie (Wirtualny NowyPrzemysł, sekcja finansowo-giełdowa Wirtualnej Polski) iradiu.Zarówno kreację kampanii zaplanowanej do połowy marca, jak i zakupmediów na jej potrzeby przygotowała sama firma Marketplanetwspólnie z agencją reklamową Adwertajzing.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję