Marriott przenosi obsługę mediową z MEC do Publicis Groupe

Sieć hoteli Marriott International rozstrzygając globalny przetarg na planowanie i zakup mediów zdecydowała się wybrać do współpracy Publicis Groupe. Tym samym firma zakończyła współpracę z siecią domów mediowych MEC (obecnie działających jako Wavemaker).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg rozpoczął się w październiku ub.r. Budżetu klienta bronił dom mediowy MEC, który pracował dla niego od 2011 roku.

W Publicis Groupe powstanie osobna jednostka do obsługi Marriott International - Marriott Media One. Zostanie ona utworzona z połączenia zespołów agencji SapientRazorfish i SparkFoundry. Będzie współpracować z wewnętrznymi zespołami Marriott odpowiedzialnymi za media na całym świecie. Na czele Marriott Media One stanie Rob Silver.

Marriott International jest właścicielem 30 różnych marek i dysponuje siecią 6500 hoteli w 127 krajach na całym świecie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?