Marta Szczepańska zajmie się serwisami społecznościowymi w K2 Internet

W agencji K2 Internet utworzono nowe stanowisko - social media strategy manager, które objęła Marta Szczepańska. Będzie zajmować się działaniami marketingowymi na Facebooku i w serwisach mikroblogowych.

tw / tw / wm
tw / tw / wm
Udostępnij artykuł:

K2 Internet uzasadnia utworzenie stanowiska social media strategy managera tym, że internetowe media społecznościowe bardzo szybko się zmieniają, a wprowadzanie do nich marek wymaga specyficznego podejścia. Nowa funkcja powstało w ramach działu WOMM agencji.

Stanowisko social media strategy managera obejmie Marta Szczepańska, która pracuje w K2 Internet od 4 lat. Do tej pory przygotowywała strategie dla czołowych klientów agencji, takich jak Agora, Coca-Cola Poland Services, Delecta, Ikea, MKiDN, Nokia czy Peugeot. W nowej funkcji będzie zajmowała się tworzeniem i realizowaniem strategii działań marketingowych w social mediach, z szczególnym uwzględnieniem Facebooka i serwisów mikroblogowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski