MediaCom zajmie się obsługą mediową marki Yes

Dom mediowy MediaCom Warszawa (GroupM) wygrał przetarg na obsługę mediową marki biżuterii Yes. Współpraca ma charakter długofalowy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
MediaCom zajmie się obsługą mediową marki Yes

Współpraca obejmować będzie obszary działań mediowych w zakresie e-commerce, planowania oraz zakupu efektywnościowych mediów digitalowych, a także usług związanych z modelowaniem atrybucji i SEO.

MediaCom Warszawa będzie obsługiwał markę YES wspólnie z siostrzaną agencją Wavemaker, która odpowiada za planowanie i zakup mediów zasięgowych.

Firmy nie podają szczegółów zakończonego przetargu.

Marka Yes ma 160 salonów stacjonarnych w całej Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny