MediaHub wdraża analitykę z Adverity

Dom mediowy MediaHub zaczął współpracę z Adverity, technologią, która umożliwia połączenie wszystkich danych dotyczących marketingu, sprzedaży oraz klientów i zbudowanie spójnego ekosystemu analizy biznesowej.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
MediaHub wdraża analitykę z Adverity

Jak podano w komunikacie "dzięki temu zaawansowanemu narzędziu analitycznemu, klienci MediaHub będą mogli monitorować wszystkie kampanie i źródła aktywności w czasie rzeczywistym. To oznacza jeszcze bardziej precyzyjną  ewaluację i planowanie działań reklamowych."

Adverity może połączyć dane z ponad 600 zintegrowanych źródeł w ramach jednego systemu. Dzięki zaawansowanemu silnikowi do transformacji danych, rekordowo szybko agreguje dane w łatwiejsze do zanalizowania zestawy.

Narzędzie pozwala zidentyfikować najskuteczniejsze kampanie, optymalizować i zwiększać ich wydajność. Znaczącym ułatwieniem we współpracy marketera z klientem są przyjazne dla użytkownika wizualizacje, które Adverity tworzy na podstawie danych.

Z Adverity korzystają globalne marki takie jak Forbes, Ikea, Red Bull czy Vodafone.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"