Metamorfoza "Z Życia Wzięte": zmienia się cena, format i objętość

W piątek, 23 czerwca, ukazuje się odmieniony dwutygodnik "Z Życia Wzięte" (Bauer Media Group). Będzie grubszy, bardziej kolorowy, nieznacznie mniejszy i tańszy o 1 grosz.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Metamorfoza "Z Życia Wzięte": zmienia się cena, format i objętość

Magazyn dotychczas liczył sobie 36 stron - po relaunchu liczyć będzie 48 stron, z czego - to także nowość - większość będzie w pełnym kolorze, za wyjątkiem stron poświęconym historiom z życia.

W związku z poszerzoną objętością pojawią się także nowe działy: zdrowie, uroda, prawo oraz kuchnia. Nieznacznie zmieni się też format pisma - zamiast dotychczasowego 205x287 mm będzie wynosił 205x280 mm.

To nie koniec zmian, bo zmienia się także cena: „Z Życia Wzięte” będzie kosztować 1,49 zł (dotychczas 1,50).

Wydanie 14/2017 ukaże się w nakładzie 270 tysięcy egzemplarzy i zostanie wsparte kampanią reklamową we wszystkich głównych stacjach TV (TVP, TVN, Polsat), w stacjach tematycznych oraz w czasopismach Wydawnictwa Bauer.

Za kreację spotu TV odpowiada agencja PRL, a za zakup mediów MEC.

jk
Autor artykułu:
jk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały