Michał Czubiński z awansem w GoldenSubmarine

Michał Czubiński awansował na stanowisko head of digital innovation w GoldenSubmarine. W agencji pracuje od 10 lat.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Michał Czubiński z awansem w GoldenSubmarine

Michał Czubiński jako head of digital innovation odpowiada za wdrażanie innowacji w projektach realizowanych przez agencję. Jego zespół stał się wewnętrznym hubem wiedzy i kompetencji z zakresu zastosowania nowych technologii w marketingu.  

W firmie pracuje już prawie 10 lat, zdobywając doświadczenie i stopniowo awansując na coraz wyższe stanowiska. W ostatnich latach Michał Czubiński angażował się w wykorzystywanie nowych technologii na pokładzie agencji, co otworzyło mu drogę do obecnego awansu. Jego głównym zadaniem na nowym stanowisku będzie wsparcie agencji w rozwijaniu oferty w zakresie nowych technologii – od analityki, przez automatyzację, chatboty, WebAR i VR, po wykorzystanie możliwości sztucznej inteligencji i innych niestandardowych działań w digitalu.

Jest posiadaczem certyfikatu DIMAQ Professional, a także autorem SONAR-a – agencyjnego newslettera i treści na blogu agencji na temat technologii w marketingu oraz artykułów branżowych. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat