Michał Fajbusiewicz: Nie znasz, nie otwieraj (wideo)

Wystartowała kampania społeczna „Nie znasz, nie otwieraj” przygotowana przez Fundację Aktywnych Obywateli im. Józefa Dietla. Jej ambasadorem został Michał Fajbusiewicz, który przez wiele lat prowadził program „Magazyn kryminalny 997" w TVP2.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Działania akcji  „Nie znasz, nie otwieraj” skierowane są do osób starszych, które często padają ofiarami nieuczciwych akwizytorów czy oszustów wykorzystujących ich łatwowierność i niewiedzę.

- Fundacja zdecydowała się zorganizować i przeprowadzić kampanię społeczną, której podstawowym zadaniem jest zwrócenie uwagi seniorów oraz ich opiekunów na zagrożenia płynące ze strony oszustów - podano w komunikacie.

Spoty kampanii z udziałem jej ambasadora pojawią się w mediach (m.in. w stacjach TVP Info, TVP Kraków, Katowice, Opole i Wrocław). Będzie towarzyszyć im outdoorowa akcja promocyjna. W wybranych miastach województwa małopolskiego, śląskiego opolskiego i dolnośląskiego wolontariusze rozprowadzą wśród seniorów broszury wyjaśniające jak nie dać się nabrać oszustom działającym m.in. metodą „na wnuczka”.

grafika

Organizatorem kampanii społecznej "Nie znasz, nie otwieraj" jest Fundacja Aktywnych Obywateli im. Józefa Dietla. Projekt został objęty patronatem honorowym Rzecznika Praw Obywatelskich prof. Ireny Lipowicz, ministra pracy i polityki społecznej Władysława Kosiniaka-Kamysza oraz komendanta małopolskiej policji nadinsp. Mariusza Dąbka.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?