Michał Grzebyk awansował w ContentHouse

Michał Grzebyk awansował w agencji content marketingowej ContentHouse na nowe stanowisko head of PR & content marketing.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Michał Grzebyk awansował w ContentHouse
Michał Grzebyk

Michał Grzebyk na nowo objętym stanowisku zajmie się stworzeniem zespołu wyspecjalizowanych content managerów pracujących dla klientów z określonych sektorów rynku. Zadanie to wynika z rozwoju portfolio obsługiwanych przez ContentHouse marek, a także z poszerzenia zespołu agencji.

Ponadto będzie zajmował się rozbudową kompetencji agencji oraz rozszerzeniem usług na nowe branże, w tym tzw. przemysł 4.0 oraz medycynę. Grzebyk nadal będzie odpowiadać też za koordynację projektów wizerunkowych oraz planowanie i realizację strategii contentmarketingowych.

Michał Grzebyk w agencji ContentHouse pracuje od lipca 2016, kiedy objął stanowisko PR managera.

Grzebyk swoje wcześniejsze doświadczenia zawodowe zdobywał między innymi w YPI Consulting, Grupie Adweb oraz The Nets. Jest absolwentem filologii polskiej ze specjalizacją edytorską na Uniwersytecie Pedagogicznym.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych