Michał Karmiński: z ARBOmedia do IDMnet

Michał Karmiński dołączył do IDMnet, obejmując stanowisko head of Clipnet. Jego zatrudnienie związane jest z planami rozwoju oferty IDMnet w zakresie sprzedaży reklam wideo.

km
km
Udostępnij artykuł:

Do obowiązków Karmińskiego będzie należało rozbudowanie oferty sieci internetowej reklamy wideo Clipnet o nowe formaty reklam wideo, zwiększenie sprzedaży produktów wideo oraz poszerzenie zespołu.

Karmiński przejmie zarządzanie siecią od Joanny Głuskowskiej, która pełniła równolegle funkcje szefa sprzedaży AdAction i Clipnet, a obecnie skupi się na rozwoju oferty tej pierwszej sieci.

grafika

Michał Karmiński od czerwca 2009 roku pracował w ARBOmedia Polska, ostatnio jako senior account executive. Odpowiadał za sieć V2Media, specjalizującą się w reklamie wideo. Do jego obowiązków należała obsługa kluczowych klientów agencyjnych i rozwój produktu. Wcześniej był związany z wydawnictwem Axel Springer Polska.

Sieć Clipnet wyodrębniono ze struktur IDMnet w październiku 2009 roku (więcej na ten temat). Clipnet odpowiada za planowanie i sprzedaż kampanii wykorzystujących kontent wideo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe