Michał Rachoń i Aleksander Frydrych w Change Digital

Michał Rachoń i Aleksander Frydrych rozpoczęli pracę w agencji Change Digital. Rachoń poprzednio był związany z Saatchi & Saatchi, a Frydrych - z Scholtz & Friends.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Michał Rachoń (na zdjęciu z lewej) w Change Digital dołączył do zespołu client service. Jako account supervisor będzie odpowiedzialny za projekty dla takich klientów jak Canal+ Cyfrowy, Netia i Bank Millennium.

Rachoń przez ostatnie trzy i pół roku był account supervisorem w Saatchi & Saatchi, gdzie zajmował się obsługą m.in. Fortis Banku, Wedla, Maspeksu i Toyoty. Wcześniej pracował w agencjach Bluesfera i Interactive Solutions.

grafika

Natomiast Aleksander Frydrych objął stanowisko digital creative w dziale kreatywnym Change Digital. Będzie odpowiadać za kreację dla klientów takich jak Netia i Cyfra+. Frydrych od ponad czterech lat pracuje jako digital creative. Wcześniej był związany z agencjami Arc Worldwide, Leo Burnett i Scholz & Friends.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny