Michał Rachoń i Aleksander Frydrych w Change Digital

Michał Rachoń i Aleksander Frydrych rozpoczęli pracę w agencji Change Digital. Rachoń poprzednio był związany z Saatchi & Saatchi, a Frydrych - z Scholtz & Friends.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Michał Rachoń (na zdjęciu z lewej) w Change Digital dołączył do zespołu client service. Jako account supervisor będzie odpowiedzialny za projekty dla takich klientów jak Canal+ Cyfrowy, Netia i Bank Millennium.

Rachoń przez ostatnie trzy i pół roku był account supervisorem w Saatchi & Saatchi, gdzie zajmował się obsługą m.in. Fortis Banku, Wedla, Maspeksu i Toyoty. Wcześniej pracował w agencjach Bluesfera i Interactive Solutions.

grafika

Natomiast Aleksander Frydrych objął stanowisko digital creative w dziale kreatywnym Change Digital. Będzie odpowiadać za kreację dla klientów takich jak Netia i Cyfra+. Frydrych od ponad czterech lat pracuje jako digital creative. Wcześniej był związany z agencjami Arc Worldwide, Leo Burnett i Scholz & Friends.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator