Microsoft uruchamia największą brytyjską kampanię w historii

W sobotę 11 października wystartowała największa w historiikampania reklamowa firmy Microsoft na rynku brytyjskim.

km
km
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest wzbudzenie zainteresowania konsumentówproduktami Microsoftu z rodziny Windows, takich jak Windows Vista,Windows Mobile i Windows Live - informuje serwis BrandRepublic.

Reklamy o wspólnym tytule "Real PC" zostały przygotowane przezagencję Crispin Porter + Bogusky. W przeciwieństwie do reklamprezentowanych na rynku amerykańskim, nie wezmą w nich udziału BillGates i Jerry Seinfeld. Zamiast nich pojawią się zwykli użytkownicyz całego świata, którzy będą opowiadać o tym co kochają w swoichpecetach z Windowsem.

Firma zaprasza też Brytyjczyków do włączenia się w kampanię ipodzielenie się własnymi opiniami z wykorzystaniem zwrotu "I'm aPC". Mogą oni to zrobić poprzez wysłanie własnych klipów wideo nastronę windows.co.uk lub nagranie wiadomości w tzw. "video podach"podróżujących po Wielkiej Brytanii między październikiem alistopadem. Osoby takie będą miały szansę wystąpić w reklamachMicrosoftu, które będą prezentowane w internecie, telewizji i nanośnikach outdoor.

Za planowanie i zakup mediów w ramach kampanii koncernu zRedmond na rynku brytyjskim odpowiedzialny jest dom mediowyUniversal McCann.

źródło: Brand Republic

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski