Miesięczniki dla dzieci: „Scooby-Doo!” nowym liderem

W kwietniu br. w segmencie miesięczników dla dzieci nowym liderem zostało pismo „Scooby-Doo!”. Największy wzrost sprzedaży zanotowała „Księżniczka”, a najwięcej stracił „Spiderman Magazyn”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy dla Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Scooby-Doo!” (Media Service Zawada) wyniosła w kwietniu br. 63 297 egz., czyli o 6,53 proc. mniej niż rok wcześniej. Mimo tego tytuł ten względem kwietnia ub.r. awansował z pozycji drugiej na pierwszą. Drugie miejsce zanotował magazyn "Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska). Jego sprzedaż ogółem wzrosła o 4,41 proc. i wyniosła 61 519 egz. Na podium znalazło się jeszcze pismo „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska). Jego wynik w kwietniu br. uplasował się na poziomie 57 499 egz. po spadku o 15,99 proc. Rok wcześniej tytuł ukazywał się pod tytułem „Kubuś Puchatek”. Najwiekszy spadek w rankingu, wynoszący aż 42,52 proc., odnotował plasujący się na ostatniej pozycji „Spiderman Magazyn” (Egmont Polska). Zakończył on kwiecień br. ze sprzedażą ogółem wynoszącą 16 185 egz.

W kwietniu br. w porównaniu do marca br. największy wzrost sprzedaży ogółem, wynoszący aż 46,53 proc., zanotowała „Księżczniczka” (Egmont Polska), zaś najwięcej stracił „Magazyn MiniMini” (Media Service Zawada). Jego sprzedaż spadła o  6,19 proc.

W zestawieniu ujęto miesieczniki dla dzieci, które miały samodzielne wydania w kwietniu 2012 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska