Mindshare obronił budżet mediowy Castoramy

Sieć marketów budowlanych Castorama rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową. W ramach nowej umowy będzie w Polsce kontynuować współpracę z agencją Mindshare Polska (GroupM/WPP).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mindshare obronił budżet mediowy Castoramy

Castorama Polska ponownie wybrała Mindshare Polska do współpracy w ramach działań mediowych. Na mocy nowej umowy agencja będzie odpowiedzialna za strategię mediową, planowanie i zakup mediów 360.

Wszystkie aktywacje offline i online realizują kluczowe wskaźniki efektywności, nie tylko w procesie optymalizacji kosztów zakupu mediów, ale także realizacji celów biznesowych klienta.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. Nie ujawniają też liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.

W 2017 roku Mindshare przejął obsługę mediową Castoramy od PHD Media Direction (Omnicom). Wtedy przetarg prowadzony był przez centralę firmy Kingfisher plc, która jest właścicielem tej sieci sklepów.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana