Mindshare i Essence zajmą się globalnie obsługą mediową Nokii

Firma HMD Global, właściciel marki Nokia rozpoczyna współpracę z agencjami Mindshare i Essence. Zajmą się one globalną obsługą mediową budżetu szacowanego na 80 mln funtów.

km
km
Udostępnij artykuł:
Mindshare i Essence zajmą się globalnie obsługą mediową Nokii

Nokia poprzednio, gdy jeszcze jej właścicielem był Microsoft była obsługiwana mediowo przez Dentsu Aegis.

Wybrane obecnie do współpracy w tym zakresie agencje będą pracować dla marki Nokia na dwóch płaszczyznach. Essence zajmie się planowaniem i zakupem mediów w internecie, głównie na dużych platformach, takich jak Google czy Facebook. Mindshare z kolei będzie odpowiadać za obsługę mediową na rynkach lokalnych, głównie w zakresie mediów tradycyjnych i częściowo w internecie.

Globalna obsługa mediowa Nokii obejmuje 50 krajów.

Obsługą reklamową marki Nokia zajmuje się agencja Mother. Pierwsze efekty jej prac dla tej marki są spodziewane jeszcze w tym roku. Część projektów ma dotyczyć „przywróconego” na rynek modelu Nokia 3310, która już jest dostępna w sprzedaży.

 

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?