MKI dla Consultronix, wypromuje “Z accentem na harmonię”

W czerwcu agencja interaktywna MKI podpisała umowę z producentem sprzętu medycznego Consultronix, pomysłodawcą kampanii edukacyjno-informacyjnej „Z accentem na harmonię”.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

MKI w ramach długofalowej współpracy będzie odpowiedzialne za przygotowanie i wdrożenie nowej strategii komunikacji i promocji w internecie oraz design i produkcję serwisu dedykowanego  kampanii „Z accentem na harmonię”. Celem współpracy jest zwiększenie świadomości zdrowotnej społeczeństwa w zakresie dermatologii oraz jakości i bezpieczeństwa usług dostępnych na rynku nieinwazyjnej medycyny estetycznej.

Za realizację kampanii odpowiada Katarzyna Sanak. Umowa ma charakter projektowy i została podpisana do grudnia 2012 roku z możliwością przedłużenia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe