Młodzież bardziej ceni sobie jakość od wizerunku marek

Jakość i solidność to ważniejsze dla młodych konsumentów cechymarek niż ich historia czy popularność.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Dla 74 procent respondentów w wieku od 18 do 24 lat cechą, któraczyni daną markę atrakcyjną, jest jej dobra jakość.

55 procent badanych wskazało tutaj na solidność, 51 procent nato, że dana marka się sprawdza, po 46 procent na fajny wizerunek,dobrą historię i popularność, 44 procent na własną wiedzę o tym, żedana marka jest dobra od długiego czasu, 40 procent na klasę marki,39 procent na to, że dana marka pasuje do własnego wizerunkurespondentów, a po 33 procent na autentyczność i unikalność.

Badanie o nazwie 'A Beta Life Youth' zostało przeprowadzonemiędzy wrześniem a grudniem ubiegłego roku w imieniu MTV NetworksInternational, Nokii, 20th Century Fox, Fox Mobile Group orazChannel 4. Udział wzięli w nim użytkownicy internetu w wieku od 12do 24 lat z pięciu państw - Wielkiej Brytanii, Niemiec, Indii,Japonii i USA.

źródło: eMarketer

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny