Młodzież rozmawia o markach w sieci

28 procent konsumentów w wieku od 18 do 24 lat rozmawia o markachna internetowych forach dyskusyjnych.

km - źródło: UTalkMarketing
km - źródło: UTalkMarketing
Udostępnij artykuł:

Z badania przeprowadzonego przez firmę Synovate wynika też, że23 procent respondentów umieszcza treści związane z markami wprofilach swoich komunikatorów internetowych - informuje serwisUTalkMarketing.

Kolejne 19 procent badanych przyznało, że dodało tego typutreści również na swoje własne strony internetowe lub profile wportalach społecznościowych.

Z badania Synovate wynika także, że prawie połowa respondentówklika w internetowe reklamy, a 18 procent uzyskuje dostęp doinformacji o markach i produktach poprzez portale internetowe.Blisko 1/4 badanych w ciągu ostatniego miesiąca umieściło teżwłasne reklamy na stronach serwisów społecznościowych lub serwisówwideo.

km - źródło: UTalkMarketing
Autor artykułu:
km - źródło: UTalkMarketing
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu