Momentum Worldwide dla M1 Poznań

Centrum Handlowe M1 w Poznaniu rozpoczęło współpracę z agencją marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide.

km
km
Udostępnij artykuł:

Pierwszym zadaniem Momentum Worldwide w ramach tej współpracy jest kompleksowa obsługa loterii promocyjnej dla klientów M1 Poznań. Akcja rusza 23 maja, a do wygrania jest łącznie 250 nagród (m.in. bony, sprzęt AGD, RTV, rowery).

Agencja odpowiada za koncept kreatywny i przygotowanie komunikacji, a także zapewnienie obsługi fieldowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję