Momentum wprowadza system do różnicowania przekazów marketingowych

Agencja Momentum Worldwide wprowadziła internetowy system dozarządzania materiałami wykorzystywanymi w komunikacjimarketingowej. Platforma o nazwie mShare pozwala łatwo wprowadzaćzmiany do przekazów kierowanych do określonych regionów i grupodbiorców.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wprowadzony przez agencję Momentum Worldwide system internetowyo nazwie mShare zawiera w wersji elektronicznej wszystkie materiaływykorzystywane przez firmę w komunikacji elektronicznej. Platformapozwala zarządzać bannerami, layoutami prasowymi, plakatami,broszurami i POSami, a nawet książkami, gadżetami i stronamiinternetowymi przez dostosowywanie ich do poszczególnych regionów isegmentów grupy docelowej. W systemie mShare te materiały możnaszybko edytować, otrzymując gotowe do druku dokumenty hi-res.

Momentum Worldwide uzasadnia uruchomienie platformy tym, żeprzyspiesza i ułatwia ona różnicowanie przekazów marketingowych,eliminując jednocześnie zbędne koszty DTP.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję