Monika Brodka i Małgorzata Braunek w kampanii nowych kosmetyków Oceanic

Piosenkarka Monika Brodka i aktorka Małgorzata Braunek będą reklamować kosmetyki antyalergiczne AA Technologia, które wprowadza właśnie na rynek firma Oceanic. Kampania z udziałem gwiazd obejmie telewizję, prasę i sklepy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kosmetyki AA Technologia będą dostępne w sześciu liniach skierowanych do kobiet w różnych kategoriach wiekowych. Monika Brodka została ambasadorką linii 18+, 30+ i 40+, a Małgorzata Braunek - linii 50+, 60+ i 70+. Obie swoimi silnymi, wyrazistymi wizerunkami mają odzwierciedlać prawdziwość i wiarygodność nowej marki. Kampania z ich udziałem będzie przebiegać pod hasłem „Wrażliwość jest moją siłą”.

grafika

Brodka i Braunek pojawią się w reklamach prasowych oraz materiałach promocyjnych i POS kosmetyków AA Technologia. Monika Brodka wystąpi także w spocie telewizyjnym. Kampania w prasie rozpocznie się w połowie marca, w telewizji jest planowana na kwiecień. Przygotowaniem i realizacją akcji w prasie firma Oceanic zajmuje się we własnym zakresie. Co do obsługi kampanii w telewizji trwają jeszcze rozmowy z podwykonawcami.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"