„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży, tylko „Świat Motocykli” na plusie

W kwietniu br. w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto”. Wśród wszystkich pism jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Świat Motocykli”, a najwięcej stracił „Auto Świat Poradnik”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Liderem sprzedaży wśród tygodników motoryzacyjnych w kwietniu 2017 roku pozostał tygodnik „Motor” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem względem analogicznego miesiąca 2016 roku zmniejszyła się o 3,04 proc. i wyniosła 100 211 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugi w kolejności tygodnik, czyli „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska), zanotował spadek wynoszący 7,03 proc., a jego średni wynik uplasował się na poziomie 68 308 egz.

Wśród miesięczników na pierwszym miejscu znalazł się magazyn „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy w kwietniu br. wyniósł 44 685 egz. Zmniejszył się o 2,20 proc.

Wiceliderem był „Auto Świat Poradnik” (Ringier Axel Springer Polska) ze sprzedażą w analizowanym okresie na poziomie 35 113 egz., po spadku o 11,96 proc. - największym w zestawieniu.

Podium uzupełnia „Świat Motocykli” (Agora). Miesięcznik ten zanotował jedyny wzrost w zestawieniu - wynoszący 7,51 proc. do 15 019 egz.

grafika

W kwietniu br. w porównaniu do marca br. sprzedaż ogółem tygodnika „Motor” zwiększyła się o 3,16 proc., a wynik „Auto Świata” poszedł do góry o 8,86 proc.

Wśród miesięczników największym wzrostem pochwalić się mógł „Świat Motocykli” - było to 26,09 proc. Największy spadek w tym ujęciu, wynoszący 24,44 proc., zanotował magazyn „Classic Auto” (Stratos Concept).

grafika

Wraz z końcem 2016 roku wydawnictwo Motor-Presse Polska postanowiło wycofać z ZKDP miesięcznik „Auto Motor i Sport”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?