Mowi planuje kampanię telewizyjną „Salmon is good. Mowi is goodness”

15 kwietnia ruszy telewizyjna kampania reklamowa dostawcy łososia i owoców morza Mowi (dawniej Marine Harvest). Działania pod hasłem „Salmon is good. Mowi is goodness” koordynuje dom mediowy Codemedia.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Mowi planuje kampanię telewizyjną „Salmon is good. Mowi is goodness”

Kampania „Salmon is good. Mowi is goodness”, rozpoczęta w kwietniu, koncentruje się na promocji łososia jako zdrowego produktu, który można przyrządzić na obiad czy przekąskę.

Kampania telewizyjna wystartuje 15 kwietnia. Promocja obejmie także prasę lifestylową i działania w social mediach (Facebook i Instagram).

Elementem kampanii są także degustacje dań z łososiem Mowi w popularnych GoodTruckach zlokalizowanych w okolicach biurowców w różnych miastach Polski. Zostaną one wzmocnione komunikacją w social mediach.

W kolejnych etapach kampanii przewidziane są działania z zakresu digital we współpracy z twórcami takimi jak Olga Smile, Po Prostu Pycha, Poezja smaku i Magiczny Składnik oraz kampania outdoorowa.

Codemedia jest odpowiedzialna za koordynację kampanii, planowanie i zakup mediów w telewizji, jak również za współpracę z influencerami, produkcję materiałów wideo, outdoor, reklamy w prasie oraz czaty kulinarne i konkursy.

Za aktywacje w GoodTruckach, lokalizacje i przygotowanie materiałów ATL, BTL i online na rynek polski odpowiada agencja Ten Zacharski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS