MRM Momentum Group dla Nescafe

MRM Momentum Group przejęło działania full service BTL dla marki Nescafe

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Marka Nescafe od wielu lat w różnych krajach świata obsługiwana jest przez agencje należące do Grupy McCanna. Działania międzynarodowe prowadzone są zarówno w obszarze ATL jak i BTL, dzięki czemu strategia komunikacji marki w obu tych obszarach osiąga wysoki poziom synergii.

W br. należąca do Grupy McCanna firma marketing services MRM Momentum Group rozpoczęła obsługę full serwisową tej marki w zakresie strategii, kreacji i realizacji projektów BTL. Agencja odpowiedzialna jest za promocję sprzedaży, field i event marketing oraz za marketing bezpośredni. Przejęcie przez MRM Momentum Group usług full service jest rozszerzeniem dotychczasowej współpracy z obszaru merchandisingu dla innych marek z portfolio firmy Nestle.

Do tej pory MRM Momentum Group prowadziło projekty merchandisingowe dla: AfterEight, Goplany, KitKata, Liona, NANa, NESCAFE, Kaszek Nestle, Nesquika (bez płatków), Winiar oraz projekty z zakresu channel marketingu dla kawiarenek - Cafe NESCAFE.

W br. MRM Momentum Group prowadzi szereg działań samplingowych dla NESCAFE 3 w 1, NESCAFE GOLD i NESCAFE Classic oraz działania z zakresu promocji sprzedaży dla wszystkich wariantów kawy NESCAFE. Celem działań jest "doświadczenie marki" przez konsumentów. Działania kierowane są do kilku segmentów i są prowadzone na terenie biurowców (suchy sampling), uczelni wyższych oraz sieci supermarketów w całej Polsce (Carrefour, Makro Cash & Carry, Real, Tesco), a także podczas imprez okolicznościowych. Rokrocznie odbywają są także działania skierowane do miłośników kina. NESCAFE jest sponsorem festiwali filmowych w Cieszynie, Kazimierzu oraz sponsorem głównym Miedzynarodowego Warszawskiego Festiwalu Filmowego. Podczas festiwali odbywają się degustacje kawy NESCAFE. Koncepcja kreatywna działań samplingowych przygotowana przez MRM Momentum Group jest spójna z globalną strategią komunikacji marki NESCAFE.

Group Account Director MRM Momentum Group, Aldona Borecka powiedziała: Jest to dla nas olbrzymie wyzwanie strategiczne i kreatywne. Jesteśmy dumni z tego, że będziemy mogli obsługiwać full serwisowo jedną z najlepszych marek kaw na świecie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"