„Multi multimilionerzy” znów reklamują Multi Multi

Zaczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej gry Multi Multi (organizowanej przez Totalizator Sportowy) pokazująca „multi multimilionerów”. Akcję przygotowały firmy Fat Baby i ZenithOptimedia Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Multi multimilionerzy” znów reklamują Multi Multi

Kampania podzielona jest na dwa etapy. W obecnym, trwającym od 15 lutego, reklamowana jest sama gra Multi Multi, a w drugim, który zaplanowano od połowy marca do połowy kwietnia, będzie prezentowana loteria promocyjna wspierająca sprzedaż gry.

Reklamy podkreślają, że w Multi Multi pula wygranych wynosi do 25 mln zł. Dzięki temu w grze dwa razy dziennie można zostać „multi multimilionerem”.

Reklamowana loteria zaczęła się 14 marca i potrwa do 17 kwietnia. Aby wziąć udział w loterii, należy zagrać w dowolne gry Lotto za minimum 3 zł i odebrać oraz zachować kupon  wraz z kodem, a następnie zarejestrować się na stronie multimulti.pl i zgłosić ten kod. Każdy kod ma określoną wartość wyrażoną w kredytach, które Kredyty można przeznaczać na wybór nagród, w losowaniach których uczestnik chce wziąć udział.

Przygotowaniem i obsługą loterii zajmuje się agencja Unique One, która współpracuje z Totalizatorem Sportowym od 2014 roku, a obecna umowa została przedłużona do marca przyszłego roku.

grafika

Działania reklamowe są prowadzone w telewizji, radiu, internecie, na outdoorze oraz kolekturach Lotto (materiały POS).

Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Fat Baby, spot telewizyjny wyreżyserował Xawery Żuławski, natomiast za zaplanowanie i zakup mediów odpowiadał ZenithOptimedia Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"