Multimedia w walce o czyste paliwo

NG Interactive stworzyła prezentację konferencyjną dla Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

NG Interactive stworzyła prezentację konferencyjną dla Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego. Prezentacja miała na celu przedstawienie nowej akcji POPiHN o nazwie "Tankowanie bez ryzyka".

Dla organizacji bardzo ważna jest edukacja rynku w zakresie jakości paliw. Jest to problem trudny do zaprezentowania przy pomocy tradycyjnych mediów. Dzięki kreatywnemu wykorzystaniu nowoczesnych technik multimedialnych staje się on bardziej zrozumiały, przez co przekaz jest skuteczniejszy. Zastosowane w prezentacji animacje pokazują zagrożenia związane z uszkodzeniem silnika, uświadamiają skale zjawiska oraz pokazują stacje oznaczone logo nowej akcji. Akcja odbiła się szerokim echem w mediach i być może przyczyni się do poprawy jakości paliw na wszystkich stacjach w Polsce.

Polska Organizacja Przemysłu i Handlu Naftowego powstała w 1995 roku. Podstawowym zadaniem POPiHN jest tworzenie płaszczyzny do współpracy pomiędzy koncernami paliwowymi działającymi na polskim rynku. Członkami POPiHN są następujące firmy: BP, ConocoPhillips, CRC, Esso, Fortum, IVG Terminal Silesia, Shell, Slovnaft, Statoil, Unitank. Organizacja miała swój znaczący udział w doprowadzeniu do zniesienia pozwoleń importowych. Prezentowane przez nią stanowisko przyczyniło się do wielu zmian w prawie, które porządkuje rynek ograniczając dalszy rozwój szarej strefy.

Polska Organizacja Przemysłu i Handlu Naftowego realizuje swoje cele poprzez przygotowywanie propozycji zmian w ustawodawstwie oraz opiniowanie aktów prawnych już obowiązujących, bądź wchodzących w życie. POPiHN reprezentuje stanowisko firm członkowskich w kontaktach z przedstawicielami Parlamentu, Rządu oraz innymi organami administracji rządowej. Organizacja, dzięki swoim kontaktom i międzynarodowemu charakterowi członków, w swoich działaniach korzysta z bogatych doświadczeń z rynków zagranicznych.

Next Generation Interactive to agencja interaktywna oferująca pełną obsługę w zakresie mediów interaktywnych (Internet, multimedia). NG Interactive pracuje między innymi dla takich klientów jak: Danfoss, Glaxo SmithKline, Dwory SA, Millennium Communications, Rolimpex, Fortis Bank Polska, Zibi, Dressta.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanał Zero TV ma trafić na pozycję 0 pilotów. Stanowski do telewizji: "Nauczymy się, jak zrobić wam krzywdę"

Kanał Zero TV ma trafić na pozycję 0 pilotów. Stanowski do telewizji: "Nauczymy się, jak zrobić wam krzywdę"

Paramount Skydance likwiduje kolejny kanał. Co z polskim rynkiem?

Paramount Skydance likwiduje kolejny kanał. Co z polskim rynkiem?

Canal+ wznowił sprzedaż Eleven Sports. Ile kosztują kanały?

Canal+ wznowił sprzedaż Eleven Sports. Ile kosztują kanały?

"Kwiatki polskie duże" znów wędrują po ramówce. Od stycznia w TVP2

"Kwiatki polskie duże" znów wędrują po ramówce. Od stycznia w TVP2

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Iberion stawia na HR. Zatrudnił znaną managerkę

Iberion stawia na HR. Zatrudnił znaną managerkę