Lionel Messi, Roberto Carlos i Robert Pires w mundialowej kampanii Gatorade

Gatorade, marka należąca do PepsiCo, rozpoczęła nową globalną kampanię z gwiazdami piłki nożnej: Lionelem Messim, Roberto Carlosem i Robertem Piresem na tydzień przed rozpoczęciem Mistrzostw Świata w piłce nożnej Katar 2022. Spot wideo „The Next Ninety Minutes” skupia się na tym, jak sportowcy przygotowują się psychicznie i fizycznie do wyzwania.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Lionel Messi, Roberto Carlos i Robert Pires w mundialowej kampanii Gatorade

Nowa kampania Gatorade zatytułowana "The Next Ninety Minutes" (tytuł odnosi się do czasu trwania meczu piłkarskiego) czerpie korzyści z emocji związanych z mundialem, jednocześnie odzwierciedlając ewoluującą i ekspansywną strategię sportową Gatorade. Butelki, które w dużej mierze przedstawiają Messiego i jego argentyńskie dziedzictwo, opierają się na kulturze kolekcjonerskiej, która okazała się popularna wśród młodszych pokoleń.

Film pokazuje Messiego idącego tunelem gracza z Gatorade w dłoni. Naciśnięcie lampy błyskowej aparatu powoduje, że film przechodzi do pokazania piłkarzy ćwiczących w deszczu i fanów czekających z niecierpliwością. Ostatnie chwile pokazują, że Messi opuszcza tunel, zostawiając za sobą presję, by móc skupić się na grze.

 

Gatorade wypuszcza również limitowaną edycję butelki Gx, którą współprojektował Messi. Projekt obejmuje style Art Deco i Art Nouveau, aby uczcić argentyńskie dziedzictwo Messiego. Napoje w tych butelkach dostępne są tylko w USA na Gatorade.com oraz w wybranych sklepach.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]