Muzyczna kampania z N.E.R.D.-em wprowadza Tymbark Next (wideo)

Maspex Wadowice wprowadził do sprzedaży linię napojów owocowo-herbacianych Tymbark Next. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez agencję 303 i dom mediowy ZenithOptimedia Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Tymbark Next to napój o smaku zielonej herbaty dostępny od marca w trzech wersjach: cytryna z limonką, żurawina z grejpfrutem i brzoskwinia z cytryną. Napój jest sprzedawany w półlitrowych butelkach plastikowych, a jego grupa docelowa to przede wszystkim młode osoby, mające swój styl i otwarte na zmiany.

Kampania reklamowa Tymbarku Next podkreśla przede wszystkim jego lekkość i naturalność. Reklamy pokazują, że napój dzięki zawartym w nim soczystym owocom i zielonej herbacie pomaga przełamywać rutynę. W dynamicznych, mocno kolorystycznych spotach wykorzystywana jest piosenka "Hot-n-Fun"  N.E.R.D.-a i Nelly Furtado wyprodukowana przez Pharrella Williamsa.

Cała akcja reklamowa obejmuje telewizję i kina (spoty 30- i 15-sekundowe) oraz outdoor (tablice i siatki wielkoformatowe, nośniki w metrze). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa 303, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia. Maspex Wadowice nie informuje, do kiedy będzie prowadzona kampania.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski