MySpace zatrudnia BBH

MySpace zatrudnił agencję reklamową BBH do opracowania strategiicyfrowego marketingu dla długo wyczekiwanego serwisu MySpace Music.

km
km
Udostępnij artykuł:

Zatrudnienie BBH może oznaczać, że MySpace jest już bliskouruchomienia wspieranego reklamami muzycznego serwisu, któregopremiera jest od początku bieżącego roku ciągle przekładana.

Ostatnio start MySpace Music był zapowiadany na wrzesień, ale poraz kolejny został przesunięty. Według nieoficjalnych doniesieńserwis wciąż nie może dojść do porozumienia z organizacjamireprezentującymi prawa artystów.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"