„Najpewniej z” w kampanii nowych Always Ultra

W prasie rozpoczęła się kampania reklamowa nowych podpasek Always Ultra. Akcję – prowadzoną pod hasłem „Najpewniej z nową Always Ultra” – przygotowały agencja reklamowa Just i dom mediowy Media Com.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa nowych podpasek Always Ultra podkreśla, że pomagają one kobietom czuć się pewnie w każdej sytuacji. Akcja – składająca się z dwóch odsłon: teaserowej i właściwej – obejmuje magazyny dla nastolatków i prasę kobiecą.

grafika

Kreację kampanii – prowadzonej pod hasłem „Najpewniej z nową Always Ultra” – przygotowała agencja reklamowa Just, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Com.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej