„Najpewniej z” w kampanii nowych Always Ultra

W prasie rozpoczęła się kampania reklamowa nowych podpasek Always Ultra. Akcję – prowadzoną pod hasłem „Najpewniej z nową Always Ultra” – przygotowały agencja reklamowa Just i dom mediowy Media Com.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa nowych podpasek Always Ultra podkreśla, że pomagają one kobietom czuć się pewnie w każdej sytuacji. Akcja – składająca się z dwóch odsłon: teaserowej i właściwej – obejmuje magazyny dla nastolatków i prasę kobiecą.

grafika

Kreację kampanii – prowadzonej pod hasłem „Najpewniej z nową Always Ultra” – przygotowała agencja reklamowa Just, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Com.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?