Narzędzia Topex reklamowane pod hasłem „Niezbędny tak jak Ty” (wideo)

W telewizji, internecie i sklepach zaczęła się kampania reklamowa narzędzi ręcznych Topex. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Topex - niezbędny tak jak Ty”, przygotowały firmy What, Play Production i Arena.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania podkreśla wysoką jakość i skuteczność narzędzi Topex oraz fakt, że otrzymały one w ostatnich latach nagrody Konsumencki Lider Jakości i Superbrands Created in Poland. Reklamy informują również o promocjach cenowych dotyczących konkretnych produktów.

Akcja reklamowa od 25 sierpnia jest prowadzona w telewizji (30- i 15-sekundowe spoty m.in. w Polsacie, TVP1, TVP2, Polsat Sport, TVP Sport, Discovery, TVN Turbo), internecie (m.in. reklamy bannerowe, mailingi, aktywności w portalach społecznościowych i na forach dyskusyjnych) oraz punktach sprzedaży (m.in. specjalne ekspozycje). W telewizji potrwa do 7 września, a w sieci nieco dłużej.

Kreacją spotów telewizyjnych zajęła się agencja What, a produkcją - firma Play Production. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?