Nielsen będzie badał internet w Wielkiej Brytanii

Firma Nielsen wprowadzi nowy standard badania internetu na potrzebyrynku reklamowego w Wielkiej Brytanii. System o nazwie UKOM APSbędzie działał od początku przyszłego roku.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach porozumienia z UKOM, brytyjską organizacją badańinternetu, Nielsen wprowadzi przygotowany przez siebie standardmierzenia zasięgu i częstotliwości wizyt internautów na stronachnotujących co najmniej 50 tys. wejść miesięcznie. System o nazwieUKOM APS ma służyć domom mediowym i agencjom reklamowym w WielkiejBrytanii do efektywnego planowania kampanii w sieci na podstawiespójnych i dokładnych danych. Pomiary w oparciu o nowy standardzostaną wprowadzone w styczniu przyszłego roku.

Podobne badania Nielsen prowadzi już we Francji, Włoszech,Hiszpanii, Brazylii, Japonii, Szwajcarii, Chinach, RPA oraz KoreiPołudniowej.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"