Nietypowa akcja Daily Mail

Daily Mail chce zdobyć czytelników rozdając nową gazetę

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Daily Mail & General Trust, wydawca brytyjskich dzienników Daily Mail i Metro rozpoczął we wtorek darmową dystrybucję lokalnego londyńskiego dziennika Evening Standard. Chce w ten sposób zwiększyć zainteresowanie gazetą, której sprzedaż spadła w listopadzie o 8,6 proc.

Daily Mail będzie rozdawać w centrum Londynu codziennie 50 tys. egzemplarzy Standard Lite, specjalnie przygotowanej ‘lekkiej’ wersji Evening Standard. Docelową grupą odbiorców gazety mają być ludzie młodzi, przede wszystkim kobiety.

Daily Mail podkreśla, że nie rezygnuje z wydawania ‘płatnych’ gazet. Swoje działanie tłumaczy koniecznością szybkiego reagowania na zmianę sytuacji na rynku.

Badanie przeprowadzone przez Daily Mail wykazało, że w obszarze gdzie będzie rozdawany Standard Lite w porze lunchu krąży ok. 600 tys. osób.

- Większość z nich nie czyta w tym czasie gazet. Uważamy, że możemy do nich dotrzeć z naszym nowym tytułem – powiedział Mike Anderson, dyrektor zarządzający Evening Standard.

MD, Bloomberg - pb

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje